poniedziałek, 15 lipca 2013

Itinere - wypożyczalnia sprzętu turystycznego dla dzieci

Wybieramy się na wakacje w góry. Jak wiadomo wózek, nawet najlepszy na szlakach jest bezużyteczny, a nawet przeszkadzający, w chuście Uli nie noszę (już w szkole rodzenia przeraziło mnie jej wiązanie). Zaczęło się więc poszukiwanie odpowiedniego nosidła. Etapem pierwszym było przeszukanie piwnic i strychów rodzinnych w poszukiwaniu starego, ale solidnego sprzętu, który nosił mnie i moje rodzeństwo przed laty. Fiasko. Nosidło było na tyle dobre, że poszło w świat do kolejnych dzieci i pewnie jest już na zasłużonej emeryturze.
 Etapem drugim było przejrzenie ofert sklepów i aukcji internetowych. W międzyczasie przez przypadek dotarła do mnie informacja, że można skorzystać z wypożyczalni. 
Znalazłam taką w Gdańsku, tzn znalazłam ich STRONĘ INTERNETOWĄ. przejrzałam, napisałam maila, dostałam odpowiedź i zaproszenie na Osowę do testowania sprzętu (choć Jeszcze tam nie dotarłam, wszystko przede mną) i już dużo wiem.
Wypożyczyć można nosidła turystyczne, przyczepki rowerowe, łóżeczka turystyczne i mnóstwo innych akcesoriów dziecięcych. Ceny przyzwoite są na tyle, że chyba opłaca się wypożyczyć na cały urlop niż kupować nowy sprzęt. Dodatkowym atutem jest jeszcze zyskane miejsce w bagażniku. nie trzeba wspomnienego nisła, albo łóżeczka wieść z domu nad morze. Ten ostatni element sprawia, ze jako mieszkanka Gdańska na razie się klientem Itinere nie stanę. Będę szukać podobnych wypożyczalni w  okolicy miejsca gdzie się udam. Albo będę wypożyczać nosidło na jednodniowe wyprawy (może w najbliższym czasie Ula zdobędzie Wieżycę?).
W przypadku wypożyczania czegokolwiek, ja zawsze się boję o jego ewentualne uszkodzenie. W razie czego trzeba się liczyć z pokryciem kosztów naprawy. Jednak na razie tego typu problemy się w wypożyczalni nie pojawiały (myślę, ze to świadczy o dobrej jakości wypożyczanego sprzętu). 
Kilka ciekawostek na koniec. Wśród klientów dominują turyści (penie ze względu na to wspomniane już miejsce w bagażniku :)), na początku byli to głównie warszawiacy.W gronie klientów pojawia się coraz więcej trójmiejskich rodziców.
Co się najchętniej wypożycza: tu cytat z maila od pana Pawła właściciela wypożyczalni: "Ciężko powiedzieć co najczęściej się wypożycza - chyba przyczepki rowerowe bo mamy ich kilka rodzai od prostych po najlepsze na rynku ( w których można przewozić dzieci od pierwszego miesiąca życia) i  klienci chętnie je testują. Nosidła wypożyczają się rzadziej, ale z to na dłuższy okres. Wiele osób dzwoni też do nas po poradę jaką przyczepkę lub jakie nosidło wybrać dla dziecka - umawiają się na wypożyczenie i często potem kupują u nas sprzęt który przetestowali (w tym roku podpisaliśmy umowy z kilkoma dystrybutorami sprzętu turystycznego i można u nas też kupić część sprzętu który wypożyczamy  w bardzo atrakcyjnych cenach, mam nadzieję, że na daniach będzie już działał nasz sklep internetowy)"

Ciekawa jestem, czy ktoś z moich czytelników korzystał Itinere, albo z podobnych wypożyczalni? My w pierwszej kolejności poszukamy podobnej w okolicach Gór Sowich, potem w jeszcze jednym miejscu Polski.
Zapraszam do komentowania, każda wasza opinia sprawi, że notka ta będzie bardziej przydatna.






2 komentarze:

  1. Dziękujemy za opisanie naszej wypożyczalni i zapraszamy do testowania sprzętu.
    Mogę podpowiedzieć wszystkim szukającym podobnych wypożyczalni, że istnieją w:
    Warszawie - Travelito
    Krakowie - Actiff
    Wrocławiu - Planetarodzina, oraz DlaDziecka
    Poznaniu - MalyGuliwer

    Gdyby ktoś miał jakieś pytania odnośnie przyczepek, nosidełek i innego sprzętu turystycznego dla dzieci to proszę dzwonić lub pisać - postaram się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. My korzystamy i spokojnie możemy polecić. Pan zaangażowany i sporo wie o sprzęcie który ma na stanie, wiec potrafi doradzić. Dzięki jego radom wzięliśmy zupełnie co innego niż chcieliśmy i faktycznie po wiemy, że miał rację.

    OdpowiedzUsuń